Köszönjük!

Ópusztaszeri kirándulás
Írta: Horváth Vanda, Jójárt Alexandra 9.F
2011. október 19. szerda, 20:36

Pár diák a Batsányi János Gimnáziumból szeptember 22-én részt vehetett egy Ópusztaszeri programon. Reggel fél 8 után indult a busz, amelyen szentesi-és csongrádi gimnazisták ültek kísérőtanáraikkal. Amint beértünk az Ópusztaszeri Nemzeti Parkba regisztráltunk és indultunk a „Szentesi tanya” másához, ott hallhattunk egy érdekes nyitóbeszédet magyarul, majd ugyanazt románul is elmondták (ugyanis azon a napon volt a Határon Átnyúló Együttműködési Program) Amikor a beszéd véget ért, a csapat kettészakadt külön a pedagógusok és külön a diákok mentek az érdekes előadásokra. Mi egy régi iskola másához mentünk és ott a terület növényvilágával kapcsolatos prezentációt láthattunk, egy rövidke szünet után pedig a hüllőkről esett szó.

Generációk találkozása
Írta: Rideg – Fekete Márta
2011. október 18. kedd, 12:03

A Piroskavárosi Idősek Otthonába kaptunk meghívást az intézményvezetőtől Kállainé Fodor Marianntól és Kovács Máriától, ahol az október 10-i hét egész hetes rendezvénysorozat első napján látogattuk meg az idősebb lakókat. Iskolánkból egy kisebb csapat, 5 fő képviselte a diákságot, a 12/D osztályból Fülöp Brigitta és Kovács Brigitta illetve a 10/D osztályból Sebők Vivien, Harcsa Viktória és Csóka Georgina.
Délután 15-16 óráig volt lehetőségünk az ottani lakókkal megismerkedni, beszélgetni és játszani. A közös délután célja az volt, hogy a fiatalabb generáció megismerkedjen az idősebbekkel, amely délután találóan a generációk találkozása elnevezést kapta.

Egészségnap
Írta: Kalmárné Héjjas Hedvig
2011. október 14. péntek, 06:40

A Batsányi János Gimnázium, a CSOK Tagintézménye 2011. szeptember 29-én tartotta az egészségnapot, amelynek keretén belül a következő témákban kaptak feladatokat a tanulók.

Kerékpáros ügyességi verseny
Védett állatok és növények felismerése
A rovarcsípés veszélyei
Hagyomány és környezettudatosság (idegen nyelven)
Laposkúszás, célba dobás, ugrókötelezés

Országos Evező Diákolimpia sikerek
Írta: Borda Zsolt
2011. október 11. kedd, 22:48

2011. szeptember 17-18-án Velencén rendezték az Országos Evező Diákolimpiát.

Iskolánk versenyzői nagyszerűen szerepeltek: 4 első, 1 második, 8 harmadik, 1 negyedik és 1 ötödik helyezést szereztek. Felkészítőjük: Petrity Rudolf.

A versenyről készült fényképek a testnevelés munkaközösség honlapján, a versenyeredmény itt elérhető.

Minden résztvevőnek gratulálunk!

„Vendégszeretet- tégy többet, nyújtsd a legtöbbet!”
Írta: Erős Dorina, László Dóra 12.c
2011. október 10. hétfő, 15:37

A hazai turisztikai szakma idén széles körű összefogás keretében, számos akcióval igyekezett felhívni a figyelmet a vendégszeretet fontosságára a Turizmus Világnapján ( 2011. 09. 27.) . Ahhoz, hogy ünnepeljünk, vagyis a turisták élménye feledhetetlen legyen, nem mindig csak pénzre van szükség: sokszor elég egy mosoly, néhány kedves szó, vagy előzékeny és segítőkész magatartás.